meneder3dlogoRuszyły zapisy na konferencję „Menedżer 3D, czyli trzy wymiary pracy menedżera”. Organizowana przez redakcję „Rynku Muzycznego” przy wsparciu Międzynarodowych Targów Poznańskich (organizatorów Targów Muzycznych Music Lab) konferencja odbędzie się 26 października 2013 r. Wezmą w niej udział czołowi przedstawiciele branży muzycznej w Polsce

Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia Music Lab odbędą się w dniach 25-27 października bieżącego roku w Poznaniu. – Uznaliśmy, że ta impreza będzie doskonałą okazją, by na szerokim forum porozmawiać o kondycji polskich menedżerów muzycznych i wyzwaniach, przed jakimi stają – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Do udziału w panelach dyskusyjnych zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskich wytwórni, instytucji, mediów oraz firm związanych z rynkiem muzycznym. Oczywiście, nie zabraknie także samych menedżerów, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach. Spróbujemy wspólnie zastanowić się nad aktualną sytuacją sektora menedżerskiego w branży muzycznej oraz poszukać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak skutecznie promować muzykę i muzyków – dodaje.

Konferencja dla menedżerów muzycznych odbędzie się drugiego dnia targów, w sobotę 26 października od godziny 11:00 do 16:00. Wstęp na nią jest bezpłatny. Wszyscy chętni do wzięcia udziału menedżerowie muzyczni oraz osoby profesjonalnie zajmujące się promocją muzyki i artystów proszone są o wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: biuro@rynekmuzyczny.com

– Spotkanie będzie się składało z trzech bloków tematycznych: zarządzania wizerunkiem, zarządzania twórczością oraz zarządzania eventami – wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy „Rynku Muzycznego”. – Suma zebranych doświadczeń pozwala nam wysnuć

tezę, że zapotrzebowanie na tego typu spotkanie jest ogromne, a ich sednem powinno być zarządzanie procesem sprzedaży twórczości na różnych polach eksploatacji. Dlatego też przyjęta przez nas konwencja doskonale współgra z miejscem i czasem pierwszej edycji Targów Muzycznych Music Lab – pointuje.

– Współorganizując konferencję skierowaną do szeroko pojętej grupy menedżerów muzycznych, deklarujemy jednocześnie otwartość na tego typu grupę zwiedzających – mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Targów Muzycznych Music Lab. – Zależy nam, aby organizowane przez nas targi były wielowymiarowe i skupiały całą branżę, dlatego też wspieramy projekt „Rynku Muzycznego” i już dziś zapraszamy do udziału w konferencji – podkreśla.

Więcej:

www.rynekmuzyczny.com

www.targimuzyczne.pl

Komentarze

Komentarz