okladkaW najbliższy piątek (17.05) do czytelników w całej Polsce trafi najnowsze wydanie pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny”. Majowy numer, to m.in obszerne artykuły dotyczące obrotu muzyką w Internecie, importu sprzętu muzycznego czy korelacji pomiędzy muzyką a telewizją. To także wywiady z Wiesławem Weissem, Januszem Stokłosą, zespołem Enej i przedstawicielami różnych sektorów branży muzycznej

– W nowym wydaniu „Rynku Muzycznego” rozmawiamy m.in. z jedną z najczęściej koncertujących formacji w kraju, czyli zespołem Enej – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny czasopisma. – Na nasze pytania odpowiadają również: redaktor naczelny czasopisma „Teraz Rock”, Wiesław Weiss, pianista, kompozytor, prezes Teatru Studio Buffo Janusz Stokłosa oraz przedstawiciele firm związanych choćby z takimi sektorami branży muzycznej, jak muzyka cyfrowa. Szczególnie przy okazji polecam temat bieżącego numeru, którym są tzw. agregatorzy w świecie obrotu muzyką w Internecie. Kim są, jak działają i dlaczego warto się nimi zainteresować wyjaśnia dr Patryk Gałuszka artykułem, który będzie początkiem nowego cyklu w naszym czasopiśmie poświęconego muzyce cyfrowej. W bieżącym wydaniu stawiamy także kolejny krok w kierunku policzenia rynku muzycznego raportem dotyczącym importu sprzętu muzycznego i zastanawiamy się nad kondycją telewizji muzycznych. Poza tym: Akademia Menedżerów Muzycznych, forum dotyczące sezonowości w branży muzycznej, fotografia miesiąca, prawo, rynkowe komentarze, premiery, nowości i aktualności a na zakończenie felieton Artura Rawicza.

Nowe wydanie „Rynku Muzycznego” od najbliższego piątku (17.05) będzie dystrybuowane bezpośrednio do prenumerujących czasopismo czytelników w całej Polsce.

– Każde kolejne wydanie to dla redakcji „Rynku Muzycznego” wielkie święto, które obchodzimy razem z branżą, a konkretnie wspaniałymi jej osobowościami, które wzbogacają miesięcznik swoimi komentarzami, wskazują na ważne z ich punktu widzenia tematy, a przede wszystkim tworzą grono wiernych czytelników, którzy zdecydowanym ruchem sięgają po to czasopismo – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Wiedzą, że w „Rynku Muzycznym” nie znajdą celebryckich wynurzeń, tabloidyzacji czy plotkarskich wywodów. Postawiliśmy na jakość, wysoki poziom merytoryczny i skuteczny przekaz. O tym, jak szybko „Rynek Muzyczny” wpisze się w kanon lektur obowiązkowych, przekonamy się w

przyszłości. Dziś jednak wiemy, że coraz więcej osób nam ufa, a my każdym wydaniem pokazujemy, jak bardzo to szanujemy i doceniamy – pointuje Ilona.

„Rynek Muzyczny” to pierwsze w Polsce muzyczne czasopismo branżowe. Biznesowo-handlowy charakter wydawnictwa ma w efekcie stwarzać skuteczne narzędzie pracy dla muzyków, firm i instytucji działających w obszarze polskiego rynku muzycznego. Czasopismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie, której szczegóły można otrzymać, pisząc na adres prenumerata@ironmedia.com.pl

Komentarze

Komentarz