W pierwszy weekend października rozpocznie się siódma już edycja Akademii Menedżerów Muzycznych. Tym razem organizatorzy położą większy nacisk m.in. na cyfrowy handel muzyką, booking czy pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych

– Każdorazowo program kolejnych edycji Akademii układany jest tak, by poruszać najbardziej aktualne zagadnienia związane z funkcjonowaniem polskiego rynku muzycznego – mówi Przemek Kubajewski, koordynator Akademii Menedżerów Muzycznych. – Dlategow bieżącej edycji chcemy skupić się przede wszystkim na dystrybucji, promocji i sprzedaży muzyki w cyfrze. Poruszymy także dużo więcej zagadnień ekonomicznych, szczególnie tych związanych z pozyskiwaniem środków na kulturę od instytucji państwowych i sponsorów prywatnych, mocno skupimy się na bookingu i promocji koncertowej polskich artystów zagranicą oraz przyjrzymy modelowi funkcjonowanie niezależnych wytwórni – stąd wykłady z Kamilem Jakuzą Jaczyńskim z Wielkiego Joł, Robertem Amirianem zNext Pop, Sławkiem Pietrzakiem z SP Records czy ZbigniewiemNiedziałkiem reprezentującym Koka Beats – dodaje.

Siódma edycja Akademii Menedżerów Muzycznych rozpocznie się w pierwszy weekend października (3-4.10.) i potrwa do czerwca 2016 roku. W jej ramach odbędzie się cykl dwudziestu warsztatów i wykładów podczas dziesięciu zjazdów. Poprowadzą je uznane na polskim i nie tylko rynku muzycznym osoby, oprócz już wspomnianych, min: Paweł Walczak, menedżer Elektrycznych Gitar i Miki Urbaniak, Leszek Biolik – basista Republiki i producent,Łukasz Napora – rzecznik prasowy festiwalu Audioriver, DJ, autor audycji radiowych czy Karolina Wanat z Warner Music Polska.

Wciąż trwają zapisy do siódmej edycji Akademii Menedżerów Muzycznych.

Więcej:

www.akademiamm.pl

www.facebook.com/AkademiaMenedzerowMuzycznych

Komentarze

Komentarz