Trwa kolportaż najnowszego wydania pierwszego ogólnopolskiego muzycznego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny”. W nowym numerze przeczytamy m.in. o crowdfundingu, cyklu życia produktu na rynku, specyfice kontraktów muzycznych czy edukacji muzycznej w Polsce

Kolejny numer magazynu od kilku dni dystrybuowany jest do czytelników w całym kraju. – Cieszę się, że rozwijamy się tak szybko – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny czasopisma. – To trzecie pełne wydanie „Rynku Muzycznego”, nie licząc numeru zerowego, demonstracyjnego. Baza czytelników magazynu urosła nam w tym czasie do niemal 7 000 odbiorców, którzy każdą edycję dostają bezpośrednio na swoje biurka. Stały wzrost zainteresowania jest dla nas niezwykle motywujący. Każdego dnia otrzymujemy sugestie dotyczące tego, o czym bądź o kim warto pisać, a to oznacza, że udało nam się celnie trafić w niszę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży – dodaje.

Lutowy „Rynek Muzyczny”, to m.in. raport dra Patryka Gałuszki dotyczący finansowania społecznościowego, czyli coraz bardziej popularnego w Polsce crowdfundingu, obszerny artykuł dotyczący cyklu życia produktu na rynku muzycznym, materiały poświęcone kontraktom muzycznym, korelacji pomiędzy muzyką a nauką, rynkowe nowości, aktualności i komentarze, forum, prezentacje firm, zespołów, artystów i innych przedstawicieli branży a na koniec felieton Artura Rawicza.

Tym razem „Rynek Muzyczny” rozmawia m.in. z Tomkiem Lipińskim na temat powstającego Związku Zawodowego Muzyków Rzeczypospolitej Polskiej, Kamilem Wicikiem, dziennikarzem Polskiego Radia Gdańsk o polskiej branży czy Andrzejem Kosowskim, dyrektorem Instytutu Muzyki i Tańca oraz mnóstwem osób z każdego sektora polskiej branży muzycznej.

– Najnowsze wydanie miesięcznika to również ogromna niespodzianka w postaci zmiany layoutu, który jeszcze bardziej podkreśli profesjonalizm tytułu oraz jego wysoki poziom merytoryczny – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Zmiana szat graficznych to kolejna inwestycja, jaką poczyniliśmy nie tylko w kierunku rozwoju wydawnictwa Iron

Media Publishing, ale przede wszystkim branży muzycznej. Udostępniamy w ten sposób nie tylko skuteczną platformę komunikacji z rynkiem, ale również estetyczną i atrakcyjną wizualnie formę podawczą informacji prasowych czy nowości produktowych – podkreśla.

 „Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

Więcej na:

www.ironmedia.com.pl

www.ironmedia.com.pl/czasopismo-rynek-muzyczny

Wkrótce zapraszamy na:

www.rynekmuzyczny.com

 

Komentarze

Komentarz