konferencja_rynek_muzycznyRedakcja czasopisma „Rynek Muzyczny” oraz organizatorzy Targów Muzycznych Music Lab zapowiadają dwa wydarzenia towarzyszące odbywającej się w dniach 25 – 27 października na Międzynarodowych Targach Poznańskich imprezie. Będą to konferencje poświęcone handlowi detalicznemu w branży muzycznej oraz menedżerom muzycznym

„Muzyczny biznes” – pierwsze w historii forum handlu detalicznego odbędzie się 25 października 2013 r. Wtedy uwaga całej branży skupi się w Poznaniu, gdzie spotkają się przedstawiciele handlu detalicznego oraz dystrybutorzy instrumentów i sprzętu muzycznego. – Targi branżowe to doskonała okazja, aby zainicjować profesjonalny dyskurs branży muzycznej zogniskowany wokół handlu, polskiego rynku oraz pespektyw jego rozwoju. Jako wydawcy jedynego czasopisma skierowanego do grona profesjonalnych odbiorców czujemy się odpowiedzialni za dalszy rozwój branży, którego pierwszym narzędziem jest „Rynek Muzyczny”. Kolejnym będzie Forum, które umożliwi bezpośrednią integrację środowiska – wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy.

„Menedżer 3D, czyli trzy wymiary pracy menedżera”, to konferencja, która odbędzie się następnego dnia, czyli 26 października. – Uznaliśmy, że organizowane przez MTP targi muzyczne to doskonała okazja, by na szerokim forum porozmawiać o kondycji polskich menedżerów muzycznych i wyzwaniach, przed jakimi stają – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Do udziału w panelach dyskusyjnych zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskich wytwórni, instytucji, mediów oraz firm związanych z rynkiem muzycznym. Oczywiście, nie zabraknie także samych menedżerów, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach. Spróbujemy wspólnie zastanowić się nad aktualną sytuacją sektora menedżerskiego w branży muzycznej oraz poszukać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak skutecznie promować muzykę i muzyków – dodaje.

Wstęp na obie konferencje będzie bezpłatny.

Więcej o konferencjach: www.rynekmuzyczny.com

Komentarze

Komentarz