okadka_lipiec-page-001Kolejne wydanie „Rynku Muzycznego” trafia do czytelników w całej Polsce. Nowy numer czasopisma, to również nowe działy oraz jeszcze więcej branżowych rozmów i tematów związanych z tym, jak skutecznie działać w polskim przemyśle muzycznym

Od dziś 7 000 egzemplarzy „Ryku Muzycznego” trafiać będzie to swoich stałych czytelników, którzy tym razem zaskoczeni będą dwiema nowymi rubrykami. Pierwsza to Category management, gdzie w szerokim ujęciu sprzedażowym przedstawiona jest jedna z wybranych kategorii produktów, a dokładnie słuchawki. Garść informacji dotyczących wielkości i wartości rynku z całą pewnością pozwoli dostrzec w tym segmencie całkiem spory, a jednocześnie niedostatecznie wykorzystany potencjał. Czy sklepy muzyczne zechcą zainicjować słuchawkowy rekonesans?

Bieżące wydanie „Rynku Muzycznego” to również pierwszy wywiad z cyklu Młodzi o branży, będący ukłonem w stronę muzyków, którzy mają ambicje, ale jeszcze nie zdołali wypłynąć na szerokie wody branży muzycznej. Jaka jest ich świadomość biznesowa? O czym marzą i co robią, by zrealizować swoje plany? Na te i wiele innych pytań odpowiedzieli członkowie zespołu Chaos Engine Research.

W numerze ponadto Michał Figurski w roli dyrektora programowego rbl.tv, 4fun.tv i tv.disco, Fokus i jego menedżerka Aneta Błażejczyk jako grono pedagogiczne warsztatów Dobry MC, a także Piotr Turek, który o muzyce cyfrowej wie prawie wszystko.

Na łamach „Rynku Muzycznego” zadebiutowali m.in. Krzysztof Grządzielki i Patryk Jędrkowiak, podejmując temat piosenki wyborczej. Michał Kowalski z kolei w rubryce Prawo zajął się umowami prawno-autorskimi.

Mocną stroną wydania jest także raport dotyczący eksportu instrumentów muzycznych oraz temat numeru, w którym Patryk Gałuszka rozważa rolę firm publishingowych w Polsce. Całość okraszona licznymi komentarzami oraz biznesowymi informacjami z zakresu branży muzycznej będzie doskonałą okazją do wakacyjnej lektury.

Więcej:

www.rynekmuzyczny.com

www.facebook.com/rynekmuzycznycom

Komentarze

Komentarz