Wytwórnia płytowa Fonografika  pojawi się na Europejskich Targach Muzycznych CoJestGrane. Odbędą się one dn. 24-25 listopada w Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki.

Podczas targówFonografika pokaże swoje największe osiągnięcia, wyróżnienia i nagrody, zaprezentuje aktualny katalog, najnowsze premiery oraz stworzymy miejsce spotkań artystów z fanami.  Pierwszy raz prezentujemy swoja firmę na tak prestiżowych targach – mówi Anna Oszajca odpowiedzialna w Fonografice za promocję. –  Zachęcamy do odwiedzin naszego stoiska wszystkich fanów dobrej, polskiej muzyki oraz spotkań z artystami, których wydajemy. Atrakcji nie zabraknie. Jesteśmy świeżo po premierze dwóch ważnych wydawnictw: TZX Xenna oraz Bakshish, a przed nami kolejne premiery. Jesteśmy otwarci i chętni do współpracy. Pojawi się u nas m.in Ida Zalewska, Funk Muster Funk, Guova, Ash Ash, Kodym z Apteki, Kobra oraz KroolikUnderwood. Szczególnie zapraszam na spotkania z zespołami Bakshish i TZN Xenna, które podpiszą świeżo wydane płyty – dodaje.

Na stoisku odbędą się pokazy i prezentacje według lineup’u:

sobota:

12:00 ODETA MORO-FIGURSKA / PŁYTA DO ZJEDZENIA
13:00 IDA ZALEWSKA
14:00 FUNK MASTER PUNK
15:00 GUOVA
16:00 ASH ASH / Marcin Kleiber, Ola Bilińska
17:00 Kodym / APTEKA
18:00 DEUTER
19:00  Brutal Sound Festival

niedziela:

11:00 RAPPORTAL / PLENER TV
12:00 BAKSHISH
13:00 KONKURS PAKIET PŁYT CD
15:00 HEMP GRU
16:00 RPS Enterteyment / KOBRA
17:00 RPS Enterteyment/ KROOLIK UNDERWOOD
18:00 TZN XENNA

Fonografika największa niezależna polska wytwórnia i dystrybutor muzyczny istniejąca od 2002 roku. Przez lata działalności zgromadziła katalog blisko 3500 pozycji. W ostatnim, 2011 roku, z magazynu Fonografiki trafiła do obrotu ponad 300 tys. płyt, co przekłada się na średnią sprzedaż 25 tys. nośników w ciągu miesiąca. O szerokim zakresie działania Fonografiki świadczy przekrój muzyczny wydawnictw:jazz, muzyka klasyczna, pop, chillout, rap, punk czy reagge oraz sygnowani owymi gatunkami artyści: Wojtek Pilichowski, Czesław Niemen, Hania Banaszek, Leszek Możdżer, Michał Urbaniak, Tytus Wojnowicz, Irena Santor, Zbigniew Wodecki, LaoChe, Peja, HempGru, Pezet, Apteka, Deuter, Ash Ash, czy Bakshish. Sukces Fonografiki potwierdzają zdobyte wyróżnienia.To 5 plantowych oraz 26 złotych płyt. Świadomość zmian na rynku i chęć ciągłego rozwoju doprowadza firmę do kolejnego etapu – digitalizacja. Jako pierwsza polska firma wydawnicza, Fonografika podpisuje umowęziTunes. W szybkim czasie podejmuje także współpracę z innymi sieciami sprzedaży cyfrowej (Muzodajnia, Juno, Napster, Amazon – sieć partnerów firmy ORCHARD). W 2010 roku firma zakłada także portale internetowe:Rapportal działający wspólnie z internetową telewizją PLENER TV orazStrefę Imperium Gier. W roku 2012 Fonografika osiąga nowy level promocyjny poszerzając działania o booking i menagment zespołów. Przykładem aktywności są cykle: „Fonografika Young Stage”, „Hot Shots” oraz sztandarowy event „Brutal Sound Festival” okrzyknięty największą hardocre-punkową imprezą 2012. Ostatni sukces firmy to status Złotej Płyty za album Slums Attack „CNO2” osiągnięty w pierwszym dniu sprzedaży.

Więcej informacji oraz katalogfirmy szukaj na: www.fonografika.pl

Komentarze

Komentarz