amm 2

Od stycznia bieżącego roku menedżerowie muzyczni w Polsce nie są już pozostawieni samym sobie. Trwają ostatnie dni zapisu na drugą edycję zajęć prowadzonych przez jedne z najbardziej doświadczonych i uznanych na polskim rynku muzycznym osób. W ramach Akademii Menedżerów Muzycznych wszystkich chętnych do zawodowego kierowania zespołem bądź artystą przygotowują m.in. Wiesław Wiess, Sławomir Pietrzak, Maciej Pilarczyk czy Jerzy Tolak

 – Pierwsza edycja naszej Akademii spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem zarówno ze strony uczestników, jak i branży – mówi Przemysław Kubajewski, PR menedżer Akademii Menedżerów Muzycznych (na zdjęciu). – Wytwórnie Step Records, SP Records i RDS Music wybiorą po jednym ze studentów Akademii Menedżerów Muzycznych i zaproponują mu staż z możliwością przedłużenia współpracy. Klub Fugazi  i Chaos Management Group zaproponowały współpracę przy organizacji i produkcji koncertów. Dlatego też zdecydowaliśmy się przyspieszyć nabór do kolejnej edycji. Zgłaszają się kolejni chętni, miejsc jest coraz mniej. Wszystkich zainteresowanych odsyłam na naszą oficjalną stronę i do kontaktu – zachęca.

To ostatnie dzwonek dla wszystkich chcących zaistnieć na polskim rynku muzycznym – zainteresowanych prosi się o kontakt: 797 209 878 (Przemek)

Zajęcia w ramach pierwszej edycji Akademii wystartowały w styczniu. Wśród wykładowców Akademii Menedżerów Muzycznych znalazły się takie nazwiska, jak Wiesław Weiss – redaktor naczelny „Teraz Rocka”, Sławomir Pietrzak – szef SP Records, Maciej Pilarczyk – współwłaściciel Chaos Management Group, pomysłodawca i założyciel Stowarzyszenia Managerów Artystów Polskich czy menedżer Republiki i Grzegorza Ciechowskiego, Jerzy Tolak. Łącznie zajęcia w ramach Akademii prowadzi dwadzieścia osób, każda związana z polskim rynkiem muzycznym. Z pełna listą wykładowców oraz poruszanych tematów można zapoznać się na oficjalnej stronie Akademii Menedżerów Muzycznych: www.akademiamm.pl. Program nauczania został skonsultowany z ekspertami rynku 

muzycznego. Przedmioty są tak dobrane, by przyszły menedżer w pełni odnajdywał się w środowisku, w jakim będzie pracował. Od zajęć z historii muzyki, przez przedmioty związane z organizacją tras koncertowych, promocję w mediach, wizerunek sceniczny, prawo, po proces produkcji płyt i klipów.

– Akademia Menedżerów Muzycznych jest pierwszą taką szkołą w Polsce, wcześniej menedżer był samoukiem – kontynuuje Przemysław Kubajewski. – AMM skupia w swoich szeregach najwybitniejszych menedżerów muzycznych i ludzi związanych z rynkiem muzycznym w Polsce w roli wykładowców, dzięki czemu uczestnicy Akademii mogą uczyć się od tych, którzy od wielu lat działają w branży i osiągnęli sukces. Naszą misją jest wykształcenie profesjonalistów, którzy stworzą nową jakość na naszym rynku, a wielu przyzna mi rację, że ta nowa, świeża siła jest na nim bardzo potrzebna – dodaje.

Zajęcia organizowane przez Akademię Menedżerów Muzycznych odbywają się raz w miesiącu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Więcej:

www.akademiamm.pl

www.facebook.com/AkademiaMenedzerowMuzycznych

Komentarze

Komentarz